Egyéb

Milyen 'félautomata' sebességváltóval rendelkező autók vannak?

GlassBullet

Eredeti plakát
2009. július 7
Ventura, CA
  • 2009. november 22
Szóval pár hónapon belül betöltöm a 16. életévét, és a szüleim hajlandóak autót venni (igen!). Szerettem volna egy kézikönyvet szerezni, de apám és az ő őrült okai azt mondják, hogy nem tudok szerezni. Azt mondta, hogy tudnék szerezni egy autót olyan félautomata sebességváltókkal, amelyeket használhat (olyanokat, amelyeknél csak fel (+) vagy le (-) ütöget a váltáshoz). Szóval a kérdésem a következő: milyen autókat érdemes megnézni, ahol van ilyen? Elsősorban a néhány éves, közepes méretű autókat nézzük. És nem valami high end modell. Úgy találtam, hogy a Mitsubishi Galant néhány évben rendelkezik ezzel a funkcióval (szerintem 07-től). Ismersz más autókat? Kösz!

swiftaw

2005. január 31


Omaha, NE, USA
  • 2009. november 22
A legtöbb modern automata sebességváltós autó lehetőséget ad a sebesség kézi kiválasztására.

r.j.s

Moderátor emeritus
2007. március 7
Texas
  • 2009. november 22
Az én 2005.5-ös Jettámon ez van.

GlassBullet

Eredeti plakát
2009. július 7
Ventura, CA
  • 2009. november 22
Tudom, de azokról beszélek, mint a képen:


Ahol beállíthatja, hogy Driver és menjen úgy, mint a normál automata, vagy úgy készült, hogy egyszerűen váltson sebességet, mint egy manuálisban

swiftaw

2005. január 31
Omaha, NE, USA
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Tudom, de én azokról beszélek, mint ezen a képen:


Ahol beállíthatja, hogy Driver és menjen úgy, mint a normál automata, vagy úgy készült, hogy egyszerűen váltson sebességet, mint egy manuálisban Kattintson a kibontáshoz...

Igen, a legtöbb modern automata sebességváltó ilyen. A néhányszor, amikor így vezettem automatát, mindig nagyon rossz helyettesítőnek találtam a manuális vezetést.

Steve2112

2009. február 20
Lyrától keletre, Pegazustól északnyugatra
  • 2009. november 22
Ennek valóban két változata van. Ahogy mások is mondták, sok automata kínál erre lehetőséget, akár a konzolon, akár a kormányon/oszlopon található váltólapátokon keresztül. Ezek hatékonysága igen eltérő. Egyes autók továbbra is maguktól kapcsolnak, függetlenül a vezető bemenetétől, míg mások megtartják a sebességüket. Ezek azonban még mindig valódi automaták, nyomatékváltókkal és tengelykapcsoló nélkül.

A másik lehetőség a tengelykapcsoló nélküli kézi vagy félautomata sebességváltó. Ezek kézikönyvek, nyomatékváltó nélkül. A modern kivitelben az autó számítógépe a sebességváltókat vezérli a vezető helyett a kuplunggal és a váltókarral. Noha automatáknak tűnnek, nem azok. Csak a számítógép végzi a váltást. Az F1-es és az Indy autók ezt a beállítást használták évekig, mielőtt a rendszerek átszűrték az utcai autókat. Leginkább magasabb kategóriás márkák használják őket, mint például a Porsche, az Audi, a Ferrari stb. A VW a legtöbb modelljükön kínál DSG (Direct Shift Gearbox) nevű változatot. Szerintem a Mitsubishi is kínálja. Úgy tűnik, egyre több gyártó kínálja ezt a technológiát.

Rodimus Prime

2006. október 9
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Tudom, de én azokról beszélek, mint ezen a képen:


Ahol beállíthatja, hogy Driver és menjen úgy, mint a normál automata, vagy úgy készült, hogy egyszerűen váltson sebességet, mint egy manuálisban Kattintson a kibontáshoz...

oh ezek kézikönyvek akarnak lenni.....

Sajnálom, de közel sem állnak az igazihoz. A váltás még mindig ugyanolyan hanyag, mint egy autónál, és még mindig vannak késési problémák. Napi sofőrként kézi kocsit vezetek, és vezettem azokat az autókat, amelyekkel és képes vagyok kiválasztani a sebességet.

Ezek a „félkézikönyvek” szarak, és azon kapod magad, hogy soha nem is használod.

GlassBullet

Eredeti plakát
2009. július 7
Ventura, CA
  • 2009. november 22
steve2112 mondta: Ennek valójában két változata van. Ahogy mások is mondták, sok automata kínál erre lehetőséget, akár a konzolon, akár a kormányon/oszlopon található váltólapátokon keresztül. Ezek hatékonysága igen eltérő. Egyes autók továbbra is maguktól kapcsolnak, függetlenül a vezető bemenetétől, míg mások megtartják a sebességüket. Ezek azonban még mindig valódi automaták, nyomatékváltókkal és tengelykapcsoló nélkül.

A másik lehetőség a tengelykapcsoló nélküli kézi vagy félautomata sebességváltó. Ezek kézikönyvek, nyomatékváltó nélkül. A modern kivitelben az autó számítógépe a sebességváltókat vezérli a vezető helyett a kuplunggal és a váltókarral. Noha automatáknak tűnnek, nem azok. Csak a számítógép végzi a váltást. Az F1-es és az Indy autók ezt a beállítást használták évekig, mielőtt a rendszerek átszűrték az utcai autókat. Leginkább magasabb kategóriás márkák használják őket, mint például a Porsche, az Audi, a Ferrari stb. A VW a legtöbb modelljükön kínál DSG (Direct Shift Gearbox) nevű változatot. Szerintem a Mitsubishi is kínálja. Úgy tűnik, egyre több gyártó kínálja ezt a technológiát. Kattintson a kibontáshoz...
Ez (amiről beszélek) lenne ezek közül az első vagy a második? Feltételezem az elsőt. Ha igen, akkor nem ugyanúgy kapcsol, mint egy full automata, csak akkor csinálja, amikor a vezető azt mondja (többnyire)?

Rodimus Prime azt mondta: ó, azok kézikönyvek akarnak lenni.....

Sajnálom, de közel sem állnak az igazihoz. A váltás még mindig ugyanolyan hanyag, mint egy autónál, és még mindig vannak késési problémák. Napi sofőrként kézi kocsit vezetek, és vezettem azokat az autókat, amelyekkel és képes vagyok kiválasztani a sebességet.

Ezek a „félkézikönyvek” szarak, és azon kapod magad, hogy soha nem is használod. Kattintson a kibontáshoz...
Nem azt mondom, hogy tévedsz, de el kell ismerned, hogy ez egy kicsit elfogult, ha magad vezeted a manuálist. És nem tervezem, hogy mindig ezt fogom használni, de úgy gondoltam, hogy szórakoztató lehet használni. Nekem legalábbis. D

djellison

2007. február 2
Pasadena CA
  • 2009. november 22
Nos - kedden gyűjtünk egy Seat Leont DSG sebességváltóval.

Néhány Audi, VW és Seat DSG sebességváltót kínál. Kézi, de két kuplunggal az egyik 1-3-5, a másik 2-4-6. Lehet teljesen automata, vagy - ütögesse félre, és nagyon gyorsan váltson fel és le, sokkal jobban, mint egy normál +/- automata. Azt tapasztaltam, hogy a választóval rendelkező autók inkább egy javaslatdobozhoz hasonlítanak, nem pedig a sebességváltóhoz intézett közvetlen parancshoz. Ez a DSG doboz – te vagy a felelős, hacsak nem kérsz tőle valami hülyeséget.

Kipróbáltam egy kézikönyvet az összehasonlításhoz – és ehhez képest a DSG egyszerűen fantasztikus volt.

Steve2112

2009. február 20
Lyrától keletre, Pegazustól északnyugatra
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Ez (amiről beszélek) lenne ezek közül az első vagy a második? Feltételezem az elsőt. Ha igen, akkor nem ugyanúgy kapcsol, mint egy full automata, csak akkor csinálja, amikor a vezető azt mondja (többnyire)? Kattintson a kibontáshoz...

Valószínűleg ez egy úgynevezett „manutikus”, ami az első típus (egy automata kézi váltási lehetőséggel). Nem várnám el például, hogy egy Camry manuálisa olyan kézi vezérlésű legyen, mint egy sportautóé. Mint mondtam, a valódi kuplung nélküli manuális még mindig meglehetősen ritka a csúcskategóriás modelleken kívül. Az ezt a módszert alkalmazó modellek közül a VW-nek van egy nagyon jó verziója. Azt hiszem, a Mitsu kínál ilyen opciót az Evo-n és néhány más modellen.

Kicsit elfogult vagyok a manuálisokkal szemben, de nem bánnám, ha kipróbálnám valamelyik kuplung nélküli kézikönyvet. Fáj a régi testem, amikor most sokat kell váltanom.

Szerkesztés: Íme néhány link a dolgok magyarázatához, valamint a rendszer gyártók szerinti névlistája.

Manuális: http://en.wikipedia.org/wiki/Manumatic

Fél automata: http://en.wikipedia.org/wiki/Clutchless NAK NEK

acurafan

2008. szeptember 16
  • 2009. november 22
van benne nyomatékváltó? ha igen, az időpocsékolás.

valódi félkézi gépet akarsz - vegyél egy DSG sebességváltós autót. különben várj pár évet és vegyél manuális autót. a régi mitsuban amit nézel, nincs DSG.

r.j.s

Moderátor emeritus
2007. március 7
Texas
  • 2009. november 22
Djellison mondta: Nos - kedden gyűjtünk egy Seat Leont DSG sebességváltóval.

Néhány Audi, VW és Seat DSG sebességváltót kínál. Kézi, de két kuplunggal az egyik 1-3-5, a másik 2-4-6. Lehet teljesen automata, vagy - ütögesse félre, és nagyon gyorsan váltson fel és le, sokkal jobban, mint egy normál +/- automata. Azt tapasztaltam, hogy a választóval rendelkező autók inkább egy javaslatdobozhoz hasonlítanak, nem pedig a sebességváltóhoz intézett közvetlen parancshoz. Ez a DSG doboz – te vagy a felelős, hacsak nem kérsz tőle valami hülyeséget.

Kipróbáltam egy kézikönyvet az összehasonlításhoz – és ehhez képest a DSG egyszerűen fantasztikus volt. Kattintson a kibontáshoz...

Az enyém ilyen...

Magától kapcsol, ha túl sokáig nyomom a redline-t, vagy lelassul a sebesség határain túl.

GlassBullet

Eredeti plakát
2009. július 7
Ventura, CA
  • 2009. november 22
r.j.s mondta: A 2005.5-ös Jettámban ez van. Kattintson a kibontáshoz...

Hogy tetszik, ha az autódban van? Gyakran használsz engem? ÉS

yg17

2004. augusztus 1
St. Louis, MO
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Nem azt mondom, hogy tévedsz, de el kell ismerned, hogy ez egy kicsit elfogult, ha magad vezeted a manuálist. És nem tervezem, hogy mindig ezt fogom használni, de úgy gondoltam, hogy szórakoztató lehet használni. Nekem legalábbis. Kattintson a kibontáshoz...

Támogatom őt ebben. Volt egy ilyen félautomata autóm, most egy igazi kézi váltóm van. A kettő között nincs összehasonlítás. A félautomata teljesen baromság, és nem helyettesíti a megfelelő kézi váltót. Ritkán használtam a félautomata módot, egyszerűen unalmas volt, unalmas és olyan váltási késleltetés volt, mint minden automatánál.

Rt & Dzine

2008. október 8
  • 2009. november 22
Az én autómban van és soha nem használom. Amikor először kaptam az autót, néhányszor játszottam vele.

r.j.s

Moderátor emeritus
2007. március 7
Texas
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Hogy tetszik, hogy az autójában van? Gyakran használsz engem? Kattintson a kibontáshoz...

Tetszik, jól jön munkából hazafelé. Rá kell kapcsolódnom az autópályára, és az összevonó forgalom elég lassú lehet. Harmadikként hagyhatom, egyesülhetek, majd azonnal bekanyarodhatok a bal oldali sávba, és 20 km/h-val ugorhatok a megengedett sebességig.

Rodimus Prime

2006. október 9
  • 2009. november 22
GlassBullet azt mondta: Nem azt mondom, hogy tévedsz, de el kell ismerned, hogy ez egy kicsit elfogult, ha magad vezeted a manuálist. És nem tervezem, hogy mindig ezt fogom használni, de úgy gondoltam, hogy szórakoztató lehet használni. Nekem legalábbis. Kattintson a kibontáshoz...


Nem elfogultnak lenni, hanem igazat mondani. A kézi mód valóban nem ad hozzá semmit, és a „szórakoztató” jack.

Igen, manuálisan vezetek, és legtöbbször csak váltásra használom, és nem szórakozásból. De ha a mókás faktort akarom, az nagyon szép. Az automata „Félmanuális” üzemmódja semmit sem tesz hozzá a mókához, és legfeljebb csak kis mértékben javítja a sebességváltó késleltetését a lefelé váltásnál. R

RaceTripper

2007. május 29
  • 2009. november 22
yg17 azt mondta: Támogatom őt ebben. Volt egy ilyen félautomata autóm, most egy igazi kézi váltóm van. A kettő között nincs összehasonlítás. A félautomata teljesen baromság, és nem helyettesíti a megfelelő kézi váltót. Ritkán használtam a félautomata módot, egyszerűen unalmas volt, unalmas és olyan váltási késleltetés volt, mint minden automatánál. Kattintson a kibontáshoz...

Nekem három típusom volt. Teljesen automata sebességváltó kézi fokozatválasztással (Steptronic a BMW 2002 530i-n), szekvenciális sebességváltó (amit ti mind félautomatanak neveztek) a 2005-ös M3-ason (SMG II), és jelenleg van egy normál 6 sebességes manuálisom. . Mindannyiukat a pályán vezettem a nagy teljesítményű vezetés hétvégéjén (ahol a haladó csoportban futok). A teljesítmény szempontjából a szekvenciális sebességváltó szabályok. Még csak közel sincs. A nyomatékváltó automata (Steptronic) a legrosszabb. Most van egy új játék a városban, a duplakuplungos sebességváltók (pl. DSG a Volkswagontól, DCG az új BMW M3-on). A Mitsu Lancer Evo X-ben is megvan, ahogy többen is. Az új Porsche 911 „automatikus” opciója mostantól duplakuplungos sebességváltó is. A duplakuplungos sebességváltók még jobban teljesítenek, mint a szekvenciális: selymesen sima váltások kétszámjegyű ms-ban mérve. nulla gyorsulási késéssel. Manapság a legtöbb magas szintű sportautó és nyitott kerekű versenysorozat szekvenciális sebességváltót vagy a duplakuplungos sebességváltó valamilyen változatát alkalmazza.

Tehát a legjobb teljesítmény érdekében a sorrend a következő
1. duplakuplungos sebességváltó (közvetlen csatolású)
2. szekvenciális sebességváltó (közvetlen csatolású)
3. kézi sebességváltó (közvetlen csatolású)
4. nyomatékváltó automata sebességváltó (folyadékcsatlakozás)

Most egy 6 sebességes manuálist vezetek (MINI John Cooper Works), és a technikám rendben van (vagyis mindenhol le tudom kapcsolni), de ha van választási lehetőség, sokkal jobban szeretem a szekvenciális/duplakuplungos sebességváltót. Ha nem kell nyomnom a kuplungpedált, az teljesen rendben van, mert jobban tudok más technikákra koncentrálni: fékezésre, gázadásra, versenyfutásra, kormányzásra stb.

Sok „kézi” sznob létezik, de ez minden. Nincs műszaki oka annak, hogy egy újabb típusú, közvetlen csatolású sebességváltó manuálisát részesítsük előnyben. ÉS

yg17

2004. augusztus 1
St. Louis, MO
  • 2009. november 22
RaceTripper azt mondta: Három típusom volt. Teljesen automata sebességváltó kézi fokozatválasztással (Steptronic a BMW 2002 530i-n), szekvenciális sebességváltó (amit ti mind félautomatanak neveztek) a 2005-ös M3-ason (SMG II), és jelenleg van egy normál 6 sebességes manuálisom. . Mindannyiukat a pályán vezettem a nagy teljesítményű vezetés hétvégéjén (ahol a haladó csoportban futok). A teljesítmény szempontjából a szekvenciális sebességváltó szabályok. Még csak közel sincs. A nyomatékváltó automata (Steptronic) a legrosszabb. Most van egy új játék a városban, a duplakuplungos sebességváltók (pl. DSG a Volkswagontól, DCG az új BMW M3-on). A Mitsu Lancer Evo X-ben is megvan, ahogy többen is. Az új Porsche 911 „automatikus” opciója mostantól duplakuplungos sebességváltó is. A duplakuplungos sebességváltók még jobban teljesítenek, mint a szekvenciális: selymesen sima váltások kétszámjegyű ms-ban mérve. nulla gyorsulási késéssel. Manapság a legtöbb magas szintű sportautó és nyitott kerekű versenysorozat szekvenciális sebességváltót vagy a duplakuplungos sebességváltó valamilyen változatát alkalmazza.

Tehát a legjobb teljesítmény érdekében a sorrend a következő
1. duplakuplungos sebességváltó (közvetlen csatolású)
2. szekvenciális sebességváltó (közvetlen csatolású)
3. kézi sebességváltó (közvetlen csatolású)
4. nyomatékváltó automata sebességváltó (folyadékcsatlakozás)

Most egy 6 sebességes manuálist vezetek (MINI John Cooper Works), és a technikám rendben van (vagyis mindenhol le tudom kapcsolni), de ha van választási lehetőség, sokkal jobban szeretem a szekvenciális/duplakuplungos sebességváltót. Ha nem kell nyomnom a kuplungpedált, az teljesen rendben van, mert jobban tudok más technikákra koncentrálni: fékezésre, gázadásra, versenyfutásra, kormányzásra stb.

Sok „kézi” sznob létezik, de ez minden. Nincs műszaki oka annak, hogy egy újabb típusú, közvetlen csatolású sebességváltó manuálisát részesítsük előnyben. Kattintson a kibontáshoz...

Amikor megvettem a GTI-met, teszteltem egy DSG-t, és ez volt messze a legjobb automata, amit vezettem (és igen, a DSG-t még mindig automatának tartom. Ha nálam képes automatikusan váltani, akkor az automata. ), de még mindig nem hiszem, hogy megvan az igazi kézi sebességváltó mókája. Manuális GTI-m van, és nagyon szeretem, de ha elveszteném az egyik lábamat vagy karomat, és automatát kellene vennem, akkor DSG-t választanék. D

djellison

2007. február 2
Pasadena CA
  • 2009. november 22
yg17 mondta: és volt olyan váltási késleltetés, mint minden automatánál. Kattintson a kibontáshoz...

Még nem használt DSG-dobozt, akkor a DSG sebességváltók gyorsabban kapcsolnak, mint amit valaha is megtehetne kézi vezérléssel anélkül, hogy átkozottul keményen összenyomná.

Pontosan ugyanazt az autót próbáltam – egy DSG-vel, egy manuális. És benzines vagyok, szeretek sebességet váltani, de masszívan jobban szerettem a DSG-t. ÉS

yg17

2004. augusztus 1
St. Louis, MO
  • 2009. november 22
Djellison azt mondta: Ön nem használt DSG-dobozt, akkor a DSG sebességváltók gyorsabban kapcsolnak, mint amit valaha is megtehetne manuálisan anélkül, hogy átkozottul keményen megnyomná.

Pontosan ugyanazt az autót próbáltam – egy DSG-vel, egy manuális. És benzines vagyok, szeretek sebességet váltani, de masszívan jobban szerettem a DSG-t. Kattintson a kibontáshoz...

Biztosan nem olvastad a tiéd feletti hozzászólásomat

Vezettem DSG-t, és igen, gyorsabb, mint az ember a kézikönyvben. Még mindig nem olyan szórakoztató, bár az IMO.

Jason Beck

2009. október 19
Cedar City, Utah
  • 2009. november 22
félautomata ..... / köp. x

Xavier

Hozzájáruló
2006. április 23
Kolumbusz
  • 2009. november 22
A VW GLI/GTI H

harperjones99

2009. november 3
  • 2009. november 22
Gimmick...valóban nincs gyakorlati célja, mivel a modern automata sebességváltók nagyon hatékonyak. Szükségtelen bonyodalmakat okoz a sebességváltóban, és többe kerül a javítás, ha elromlik.

Napsütötte

2002. május 19
  • 2009. november 22
harperjones99 mondta: Gimmick...valóban nincs gyakorlati célja, mivel a modern automata sebességváltók nagyon hatékonyak. Szükségtelen bonyodalmakat okoz a sebességváltóban, és többe kerül a javítás, ha elromlik. Kattintson a kibontáshoz...

Igen, kérdezz meg néhány embert, hogy milyen gyakran használják.

Valószínűleg nem túl gyakran, az utcai fiúkon kívül a lapátváltó-frissítésekkel.

A kézikönyvet gyakran sokkal olcsóbb megvenni. A gyártótól és az automatikus frissítés és a félautomata frissítés „szükséges” opcióitól függően valószínűleg ezret spórolhat meg. Hacsak nem vásárol használtan, és nem ragadja meg a korábbi tulajdonosokat a frissítés kezdeti fájdalmával.