Egyéb

A Shift nem jelöli ki a fájltartományt?

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 13
Amikor kiválasztok egy fájlt, majd a Shift billentyűt lenyomva tartva kattintok egy másikra, hogy az összes fájl között szerepeljen, az úgy működik, mintha a második fájlra kattintottam volna a parancs billentyű lenyomásával. Hihetetlenül frusztráló... Hogyan tudom ezt orvosolni?

simsaladimbamba

Vendég
2010. november 28


található
  • 2013. február 13
Milyen Mac OS X verziót használsz?
Egy másik, akár ideiglenesen létrehozott felhasználói fiókban is előfordul?

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 13
A legújabb OS X. Így van ez azóta, hogy körülbelül egy hete kibontottam az rMPB dobozát. Azt hittem, ez egy „funkció”, amíg eléggé frusztrált nem voltam ahhoz, hogy rákeressek a Google-ra.

Még nem próbáltam más fiókot.

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 14
Frissítés:

Ezt a problémát egy teljes törlés-újratelepítéssel javítottam. Úgy tűnik, ez megoldotta azt a problémát is, hogy a safari miatt a számítógép néhány másodpercenként leállt/lefagyott a másodperc töredékétől néhány másodpercig (de még nem telepítettem kiterjesztéseket a safarihoz, szóval meglátjuk hogy megy ez, de az egy másik téma).

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 16
Ezt a problémát egy időre javították az OS X új törlése és telepítése után. De most visszatért. A Shift kattintás nem jelöl ki tartományt, csak ugyanazt teszi, mint a parancskattintás...

Van valami megoldásotok?

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 17
Végső megoldás?

Rendben, elnézést a sok hozzászólásért, de aki találkozik ezzel a témával ugyanezzel a problémával, azt hiszem, megtaláltam a megoldást:

Listanézetben csak a fájlok egy tartományát jelölheti ki a Shift gombbal. Ellenkező esetben egyszerűen parancskattintásként kezeli a Shift-kattintást.

simsaladimbamba

Vendég
2010. november 28
található
  • 2013. február 17
anarchopath mondta: Rendben, elnézést a sok hozzászólásért, de aki találkozik ezzel a témával ugyanezzel a problémával, azt hiszem, megtaláltam a megoldást:

Listanézetben csak a fájlok egy tartományát jelölheti ki a Shift gombbal. Ellenkező esetben egyszerűen parancskattintásként kezeli a Shift-kattintást.

Milyen nézetet használtál akkor? Ikonnézet (CMD+1) vagy Oszlopnézet (CMD+3)?

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 17
Simsaladimbamba azt mondta: Milyen nézetet használtál akkor? Ikonnézet (CMD+1) vagy Oszlopnézet (CMD+3)?

Gondolom, ez oszlopnézetben is működik (ami egyfajta listanézet, vagy fordítva). Bármilyen nézetben voltam, ami az alapértelmezett, ami az idő nagy részében ikon nézet volt. VAL VEL

Nulla

2009. április 3
PA
  • 2013. február 17
anarchopath mondta: Gondolom, ez oszlopnézetben is működik (ami egyfajta listanézet, vagy fordítva). Bármilyen nézetben voltam, ami az alapértelmezett, ami az idő nagy részében ikon nézet volt.

Igen, igazad van. Most próbáltam ki, és a Shift-click működik lista nézetben, de csak az egyes fájlokat választja ki ikonnézetben. Nem biztos benne, hogy az Apple miért tervezte így – furcsa.

talmy

2009. október 26
Oregon
  • 2013. február 17
Ikonnézetben a Shift húzással jelölhet ki (vagy törölheti) több elemet. Bármilyen téglalap alakúra húzhatja. A probléma a Shift-kattintással egy tartományhoz az, hogy mi számít „tartománynak”, amikor az elemek nincsenek a listában?

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 17
talmy mondta: A probléma a Shift-kattintással

Ha problémákban akarunk gondolkodni, akkor a probléma nem az ikonok skálájának shift kiválasztásával van, amit más platformok megoldottak. A probléma csak Mac OS rendszerben áll fenn, mivel az Apple elmulasztotta a megoldást.

Mindegy, nem nyafogok, de legalább nem keresek kifogásokat. csak foglalkozom vele. A Mac OS rendszerrel kapcsolatos általános tapasztalataim, amióta több mint egy hete megkaptam az rMBP-t (a BetterTouchTool telepítése után), általában kellemesek.

talmy

2009. október 26
Oregon
  • 2013. február 17
Az Apple-nek van megoldása (ami más platformokon is létezik) -- drag. A Shift-Drag billentyűkkel hozzáadhat vagy eltávolíthat a kijelölésből. Én legalábbis mindig így csináltam Windowson vagy Macen.

A „probléma” megjelenítéséhez kattintson a Számítógép elemre, majd a Shift billentyűt lenyomva az Adobe Reader X-re kattintok. Hány ikont jelöltem ki? Tipp – ez több mint 11, mert van néhány az Internet Explorer ablaka alatt. Ha húzom, akkor pontosan 11-et kapok. A húzással például csak a bal oldali oszlopot is lekérhetem. Shift-kattintással ezt egyáltalán nem lehet megtenni.

Mellékletek

  • Médiaelem megtekintése ' ​​href='tmp/attachments/windows-7-pro-digital-systems-jpg.397619/' > Windows 7 Pro Digital Systems.jpg'file-meta'> 303 KB · Megtekintések: 715
  • Médiaelem megtekintése ' ​​href='tmp/attachments/windows-7-pro-digital-systems-1-jpg.397620/' > Windows 7 Pro Digital Systems-1.jpg'file-meta'> 295,5 KB · Megtekintések: 660

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 17
talmy azt mondta: az Apple-nek van megoldása...

Számomra az, hogy nem hagyjuk, hogy a felhasználó a shift gombbal válasszon ki egy ikontartományt, nem jelent megoldást arra a problémára, hogy nem hagyjuk, hogy a felhasználó válasszon ki egy ikontartományt.

Mindegy azonban. A megoldás a lista- vagy oszlopnézetre váltás.

talmy

2009. október 26
Oregon
  • 2013. február 17
Nos, akkor sok csalódás vár rád. Az OS X nem Windows és a Windows nem az OS X.

Csak várja meg, amíg át szeretne helyezni egy fájlt. Nem használja a Control-X billentyűkombinációt, hogy „kivágja” a fájlt a forrásnál. Cmd-C másolatot készít, ugyanúgy, mint a sokszorosítást. De aztán a célhelyen megteheti az Option-Cmd-V billentyűkombinációt az áthelyezéshez. Alapvetően az áthelyezés és a másolat kiválasztása a művelet végén, nem pedig a művelet elején történik.

anarchopata

Eredeti plakát
2013. február 7
  • 2013. február 17
talmy azt mondta: Hát akkor sok csalódást fogsz találni. Az OS X nem Windows...
Nagyra értékelem az őszinteséget; tiszteletreméltóbb, mint a kifogások (azaz „nem vághatod ki a fájlokat a saját védelmed érdekében”, semmi sem rosszabb, mint az intelligenciám sértegetése ahelyett, hogy felvállalnád a modernizáció kudarcát). Azt is nagyra értékelem, hogy megemlítetted a megoldást a vágási funkciók hiányára, mert közvetlenül a szál elhagyása után elmentem, hogy Shift-sel válasszak ki egy sor fájlt (természetesen listanézetben), és kivágjam őket, és forrni kezdett a vérem. Most már tudom a megoldást!

Érdemes megtudni, hogy a problémák általában nem az OS-X-nem Windows-problémák. Ez egy teljesen modern operációs rendszer, kivéve a Macet. Az Ubuntu és a Windows lehetővé teszi a fájlok egy tartományának eltolását. Az Ubuntu, a Windows, az Android és az iFile lehetővé teszi a fájlok kivágását.

A Mac módszer egészen biztosan más. Véleményem szerint makacs és bezárt, és semmilyen kifogás nem teszi elfogadhatóbbá számomra. De nem nyafogok ezen, csak megtanulok bánni, és ha úgy döntök, hogy nem bírom, akkor platformot váltok.

Az egyetlen dolog, amiről elmondhatom, hihetetlenül lenyűgözött a Mac OS-rel kapcsolatban (ami valójában csak egy független, nem hivatalos szoftveres hack, a BetterTouchTool, a hardveres kattintópaddal kombinálva, szóval ez önmagában nem dicséret a Mac OS-ről), az ablakkezelés. . Teljesen lenyűgöző és hasznos, miután letiltottam a legtöbb Mac OS alapértelmezett beállítást, és testre szabtam a sajátomat. Utoljára szerkesztve: 2013. február 17

talmy

2009. október 26
Oregon
  • 2013. február 18
anarchopata azt mondta: Nagyra értékelem az őszinteséget; tiszteletreméltóbb, mint a kifogások (azaz „nem vághatod ki a fájlokat a saját védelmed érdekében”, semmi sem rosszabb, mint az intelligenciám sértegetése ahelyett, hogy felvállalnád a modernizáció kudarcát).

Van itt irónia – egészen a közelmúltig egyáltalán nem volt billentyűparancs a mozgáshoz. Ez új, így az OS X valójában modernebbnek tekinthető, mint a többi.

Azt is nagyra értékelem, hogy megemlítetted a megoldást a vágási funkciók hiányára, mert közvetlenül a szál elhagyása után elmentem, hogy Shift-sel válasszak ki egy sor fájlt (természetesen listanézetben), és kivágjam őket, és forrni kezdett a vérem. Most már tudom a megoldást!

Legalábbis az én nézőpontomból a kivágás/másolás/beillesztés eredetileg az IBM felhasználói felületének irányelve volt. A Mark/Copy/Move is nagyon népszerű volt, és megtalálható volt a Wordstarban, amely valószínűleg a szövegszerkesztő piac 99%-át birtokolta az 1980-as évek elején. Ezek csak alternatívák a dolgok elvégzésére.

A Cmd-V másolás (itt) és az Option-Cmd-V áthelyezés (itt) valójában nagyon következetesen illeszkedik a fogd és vidd funkcióhoz, ahol az Option billentyű is válthat a másolás és az áthelyezés között. Azt javaslom, nézzen utána. Szinte bármit bárhol áthúzhat, és az IMHO a fájlok, szövegek, grafikák... mozgatásának leggyorsabb módja.

Érdemes megtudni, hogy a problémák általában nem az OS-X-nem Windows-problémák. Ez egy teljesen modern operációs rendszer, kivéve a Macet. Az Ubuntu és a Windows lehetővé teszi a fájlok egy tartományának eltolását. Az Ubuntu, a Windows, az Android és az iFile lehetővé teszi a fájlok kivágását.

Az IMHO, az Ubuntu és általában a Linux mindig is „én is” voltam. Ellentétben a Solarisszal, amely egyedi stílusú Linux évek óta Windows-másolat, bár a legutóbbi Ubuntu disztribúciók sok OS X funkciót elloptak (menüsor most a képernyő tetején, a bezárás/kicsinyítés/maximálás gombok a címsor bal oldalán, a „Dash”, még az App Store jelenléte és a végrehajtható fájlok „alkalmazások” hívása is).

Az egyetlen dolog, amiről elmondhatom, hihetetlenül lenyűgözött a Mac OS-rel kapcsolatban (ami valójában csak egy független, nem hivatalos szoftveres hack, a BetterTouchTool, a hardveres kattintópaddal kombinálva, szóval ez önmagában nem dicséret a Mac OS-ről), az ablakkezelés. . Teljesen lenyűgöző és hasznos, miután letiltottam a legtöbb Mac OS alapértelmezett beállítást, és testre szabtam a sajátomat.

A megjelenés óta használom a BTT-t. Jól működik a Magic Mouse gesztusok hozzáadásához is. Ez nem igazán hack, mivel közzétett rendszerhívásokat használ. A snapping funkció is jó, ha van (ami először a Windows 7-en volt). R

rbudd82

2014. október 28
  • 2014. október 28
Shift kattintás

Tisztán telepítettem a 10.10-et, néhány nap múlva észrevettem, hogy a shift to multi select funkció nem működik.

Azt tapasztaltam, hogy a shift+opció használata igen.

Morpheus

2014. február 26
Párizs / Montreal
  • 2014. október 28
Zerozal azt mondta: Igen, igazad van. Most próbáltam ki, és a Shift-click működik lista nézetben, de csak az egyes fájlokat választja ki ikonnézetben. Nem biztos benne, hogy az Apple miért tervezte így – furcsa.

Mivel az ikonnézetet használó egyes felhasználók nem tartják rendezve, rendezetlenül az ikonjaikat, a dolgok mindenhol jelen vannak. Egy normál shift-kattintás teljesen haszontalan lenne (minek kell lennie az említett kijelölés A és B pontja között?)

talmy

2009. október 26
Oregon
  • 2014. október 28
rbudd82 azt mondta: Tiszta telepítést végeztem a 10.10-ben, néhány nap múlva észrevettem, hogy a shift to multi select funkció használata nem működik.

Azt tapasztaltam, hogy a shift+opció használata igen.

?? Nem különbözik a 10.9-től (vagy korábban, ez a szál 1,5 éves, és a Mountain Lionról beszél!). A Shift remekül kiválasztja a többszörös kijelölést (valójában a tartomány kiválasztását) lista- vagy oszlopnézetben. Ikonnézetben húzza át az ikonokat egy tartomány kiválasztásához.

Kipróbáltam a shift+⌥ funkciót, és nem vettem észre semmi különbséget a shifthez képest.